کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316372 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارتش امریکا آیفون را جایگزین اندروید کرد

بر اساس خبرهای منتشر شده در سایت Military.com، فرماندهی عملیات ویژه ارتش ایالات متحده از این پس به جای آندرويد از آی‎فون استفاده خواهد کرد. در گذشته، ارتش یک کیت Tactical Assault آندرويد را در اختیار سربازانش قرار می‎داد که تصور می‎شد مجهز به نوعی سخت‌افزار شبیه به گلکسی نوت سامسونگ است. اما مشخصات کیت Tactical Assault جدید سخت‌افزاری شبیه به آی‎فون 6s خواهد داشت.


به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله شبکه؛ با وجودی که ارتش هنوز این جابه‌جایی را تایید نکرده است و هیچ دلیل مشخصی برای اتخاذ این تصمیم اعلام نشده، اما این منبع خبری اشاره می‎کند که دستگاه آندرويد به کار رفته دائما قفل می‎کند و باید آن را ری‎استارت کرد. از طرف دیگر، ارتش به این نتیجه رسیده است که آی‎فون هم سریع‎تر و هم روان‎تر کار می‎کند.

این منبع خبری همچنین به صراحت بیان می‎کند که توانایی‎های گرافیکی آی‎فون بسیار بالا است و از طرفی نسبت به دستگاه آندرويد بیشتر قابل سفارشی‌سازی است و می‎توان صفحه‌نمایش آن را برای اجرای همزمان چند نرم‌افزار نظامی‎ تقسیم‌بندی کرد. در این خبر آمده است: «زمانی که شما سعی می‎کنید صفحه نمایش این دستگاه آندرويد را برای اجرای همزمان چند نرم افزار نظامی‎ تقسیم‌بندی کنید؛ از کار می‎ایستد و صفحه آن به درستی نوسازی نمی‎شود و اغلب باید آن را از نو بارگذاری کرد، فرآیندی که دقایق ارزشمند را هدر می‎دهد.» اما طبق گفته این منبع خبری دستگاه آی‎فون این مشکلات را ندارد و گرافیک آن بسیار شفاف و عالی کار می‎کند.

این اولین بار نیست که ارتش ایالات متحده یک محصول از اپل را در اختیار نیروهای خود قرار می‎دهد. در سال 2010، ارتش شروع به توزیع آی‎پاد لمسی بین سربازان مستقر درعراق و افغانستان کرد که هر کدام مجهز به ماژول‎های زبان شامل عربی، کردی، دری و پشتو بودند. در گذشته از آی‎پد نیز در نیروهای مسلح استفاده شده است.

جالب توجه است که مشخص شده ارتش قصد کنار گذاشتن چه نوع دستگاه آندرويدی را دارد، اما اگر واقعا این همان گلکسی نوت اصلی عرضه شده در سال 2010 باشد، این مسائل قابل قبول و توجیه پذیر خواهد بود. مسلما آی‎فون 6s به مراتب سریع‎تر از گلکسی نوت 2010 است، اما اگر مدل دستگاه نوت مربوط به همین اواخر باشد، انگیزه پشت پرده این جابه‌جایی جالب توجه خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32969 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/04/30 تعداد مشاهده: 1641
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر